Justin Bieber ft. Sean Kingston - Eenie Meenie

Tjaaaa bloggen   Tänkte fortsätta med mina gulliga smilisar hära.
Jag har inte gjort så mycket dom fyra timmarna jag har varit vaken igentligen. Ikväll är det då Forever Young
Det ska bli sköönt att få komma ut igen med kompisar och få kontakten med gammla kompisar igen.
Det visar sig att det är sjukt många som ska gå. Kollade lite på YouTube och hitta Justin Biber ft. Sean kingstons låt med MUSIKVIDEON! Men jag har sett den förr men sen tog dom bort den men nu har dom lagt in den igen.
Så slänger in den snart.

-Är det nån som vet nått man kan ha på sig? det är helt tomt i huve & jag vet inte vad jag ska ha på mig.
Men nu ska jag äta lite lunch.
jag bloggar nog innan jag drar te Forever Yonug och då får ni se hur jag ser ut också .
Hare bra så länge älskar er alla!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0