Hurricane - Rabih & Eddies

 


Tjaaa :)     

Lite konstiga inlägg den sista tiden.
Dom en lite mongo.
- Men jag sitter här ute i solan med datan i knät.
Det är riktigt varmt när man väl är i solen.
Men nu försvann solen.
ska nog gå/springa lite nu tror jag, för jag försöka få upp konditionen lite & sen kan jag få en belöning som är glass ;)
Imorrn har vi matte prov men jag tror det kommer att gå bra.
Och juste idag fick vi reda på att en lärare som vi har i matte & no ska sluta!:'(
Inte för att nån har gillar hnm men när han sa det så såg man hur ledsen han var och man kände verkligen att man nu inte vela att han skulle sluta nu.
Alla vi som varit så taskiga mot hnm , eller inte jag men vissa :D
Men vi får väll tacka honom för den tiden vi fått med honom för vi har ju haft han sen 6:an!
Och snart slutar vi skolan också , så sköööööönt!
Men nu ska jag ut & gå.

pussen (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0