Fanny,Stan,Fanny,Stan,Fanny:)

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! haha , nejdå jag driver!
Men jag vet inte hur jag ska börjar mitt inlägg idag.
Men nu har jag iallfall skickat efter nytt löshår och sen ska mama skicka efter ett på nya byxor och lite annat smått och gott te mej men det blir när hon fått sina pengar.
Älskar dej mamma♥
Kom typ nyss hem från stan iallfall var där med fanny men träffa massa "roliga" folk
men nu ska jag vara social med fanny igen, HAHAHAHAH!
Tror jag är käär igen , men jag vill inte vara det för han är verkligen sjuk i huve.
Hahah , asså det kanske inte är den bästa låten men den va på en begravning och personen betyder meeest för mej!!
hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: anki

Vackert komma i åg och minnas Inga ,,kram på din min sessa,,du är bäst kom i håg det ..

2010-05-17 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0