Slut på vilandet & kämpa på nu ! ;D

hejhej alla (:
ska kanske börja med ett förlåt igen från förra inlägget också men det är så att jag typ kommer bara kunna lägga in på antingen bara på morgen eller på kvällen som tex idag blir det bara på kvällen :)
Idag vare ju skola igen från en jätte skönt men jobbigt sportlov för jag var ju nämligen sjuk hela fucking sportlovet , lyckat ? :p
Aja , palla inte snacka om skolan lika jobbig & tråkig som alltid förutom på svenskan när man nu skulle läsa i grupper om sandor / ida ! Hahah , den suger verkligen . aja what ever då skulle först Jag & F läsa tsm & M o A skulle läsa tsm och såklart sen skulle dom andra men då räkte inte bökerna till så jag & F fick läsa med F,S&T alltså tre killar ;D
det var riktigt jävla roligt :d <3
aja , nu sitter jag och lyssnar på musik & tänker på om jag ska fixa en ny header eller om jag ska ha den jag har , men jag gillar den på nå viss . eller så ska jag vänta till "våren" om det nu blir nån vår så gör jag en ny då fast då blir det mer färger och lite mer vårit ;D
här kommer låten jag lyssnar på iallfall .. <3
/brunettkyysses.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0