lev ditt liv istället för att förstöra andras!!

Hejhej,aldrig sent än aldrig men här kommer alla melodifestivalen låtarna som va i finalen & jag kommentera låtarna också!


Andreas Johnsson: Väldigt skön och svängig låt den får mig att tänka på fjärran men fråga mej inte varför . Den skulle nog klara sig långt men tyvär vann anna.
Men älskar den♥
den får 8 av 10 från mig.


Anna Bergendahl:HAHAHAH , kan bara säga hur kunde denna vinna ;o
Aja, får väll bara säga grattis även fast jag igentligen inte menar det.
Men jag gillar refrängen och den är mkt bättre när men inte ser på henne!
den får 5 av 10 från mig.


Darin Zanyar: Kan bara säga att jag älskar låten jag är kär i den♥
men den är mkt bättre när man ser hnm än att bara lyssna på den för han ger så mkt känslor.
den får 9 av 10 från mig


Eric Saade: Den är väll okej , lite för "konstigt" för min smak ( svårt att förklara )
Men den är väll bra antar jag väll :D
den får iallfall 6 av 10 från mig.


Jessica Andersson: Den är ganska så lång tråkig, den är bra ibörjan & refrängerna annars är den bara tråkig ..
den får 5 av 10 från mig.


Ola Svensson: ursäkta men jag hatar verkligen denna låt asså! uschuschusch!
den får bara 3 av 10 från mig.


Pernilla Wahlgran: den är ganska skön när man lyssnar på den & några gånger dåra!
den får 6 av 10 från mig.


Peter Jöback: Men uschauscha , den som lyssnar på den är ganska konstiga..
den får 2 av 10 från mig.


Salem Al Fakir: den var skön och den får en på bättre humör.
gillar den verkligen men jag tror man tröttnar på den ganska fort;/
den får 7 av 10 från mig.


Timoteij: den är ganska så bra och skön men den är ingen vinnare för min del:d
och allt är fejkt dom spelar fan inte på instrumenten!
den får iallfall 6 av 10 från mig.




Kommentarer
Postat av: amandah

De gör jag med! :)

2010-03-19 @ 07:37:55
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0