kan man ha roligare humor ? :p

Hejhej,hahah . fy fan vad jag har haft kul dom två sista dagarna tisdag & onsdag .. det är därför jag inte skrivit men sista lektionen i tisdags var design och  så gör vi nån skyllt till skolan jag,m,a,f,n&n ;D aja , sen säger läraren "det ligger skit på bordet, ta bort det". då säger jag . " va , vem har skitit på bordet? " är det du?" . hahah , så jävla roligt , fast det kanske inte låter roligt men det var sjukt roligt & sen skulle jag & F till henne & M till sig för att äta & a hem för att hämta pengar för vi skulle till stan. men på vägen hem hade vi skit roligt också men pallar inte säga..
Sen i går/onsdag vare dans på treffen så vad där med en annan A & F :)
Men på vägen hem hade jag & A skit kul . vi gick och snacka om sn***ar & typ lite annat. Har sn***ar ett lock som dom öppnar när man pissar ? :p
ah , kul hade vi allfall!

Kommentarer
Postat av: amandah

de va maya som sa de ;o

2010-03-28 @ 22:53:51
URL: http://fiaamandal.blogg.se/
Postat av: nb

Hahhaha<3:)

2010-04-01 @ 15:30:42
URL: http://nattaabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0