Jag har världens finaste älskling(L'

Hejhej, idag var jag i skolan då.
lika tråkigt som vanligt fast våran klass är såklart roligast , det kan jag hålla med om .
men ibland vill jag bara komma bort där ifrån!
men man ska inte ta åt sig vad alla säger eller ?
det finns mkt jag skulle vilja säga men som jag inte kan , men jag vill bara att alla ska kämpa!
glöm inte att de är dej det handlar om & inte alla andra!
det spelar ingen roll om du har en bästis eller kanske 10 bästisar , håll dej bara till den du verkligen älskar (L)
men just nu vet jag inte vem jag ska "älska" ;d

Jag vill inte springa, jag vill inte slåss
Jag vill inte dölja, jag bara vill bo gratis, för att vara mig
Jag vill inte att vinna, jag vill inte förlora
Jag vill inte spela, jag vill bara komma ihåg, mitt namn! ;d

Spar den du älskar mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0