VATTEN KRIIIIIIIIG!




- bjuder på bilden (a'

Igår kväll efter pluggandet:
Igår efter puggandet till so:n följde jag med mamma att gå runt sätra. Dt är nästan 1 mil så jag fattar om jag har träningsvärk nu. Men igår när vi var ute & gick hade jag verkligen otur först ramla jag ner i diket & mamma stod och asgarva , har aldrig sett mamma garva så mycket. Sen kom det massa mygg & bet mej överallt och då råkade jag svälja en fluga! Det var så jävla disgusting!!! kände hur den satt i halsen på mig och jag stod där och skrek & hosta men fick inte bort den och mamma stod änu en gång och garva åt mig!

Torsdag: Idag hade vi då so provet på morgonen! Det var 62 frågor svarade nästan på alla faktiskt, är mycket nööjd! Men imorgon får vi reda på resultatet och det kommer bli spännande! Sen skulle alla vi gå till Stora för vi skulle ha no men Torbjörn var inte i skolan idag heller så vi hade håltimme på både no:n & matten så vi va först utanför Stora & sola och bara chilla sen stack vi till Pingel och vi gjorde lite allt möjligt där. Sen hade vi bild. HAHHAHA , JAG VILL INTE ÄNNS BERÄTTA VAD SOM HÄNDE! men som tur var tog inte lärarna upp det på mentorstiden senare. Mne whatever efter bilden hade jag,fanny,shadi & dennis vattenkrig. Så jäkla kul & dennis tröja gick sönder! Lovar att det blir det imorgon också & flaskan med vatten står redan redo i mitt skåp! :D
Men nu ska jag plugga till Engprovet imorrn.

kyssen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0