Stolt & Nykter & Fjärran.


Onsdag:
Som sakt jag fixade mig & gick till Treffen där träffade jag alla kompisar och vi stod och vänta på att vi skulle få hoppa på bussen. Sen åkte vårn buss 17.50 såklart att vi skulle bli sena , kom 20 min sen men det gjorde inge för vi kom ju in endå. Men what ever, jag började gå med M & dom och vi började direkt åka Extrem Fly och L började bråka med några tjejer , så kul det va! Sen gick jag och vad med F & dom och sen åkta jag lite med dom och träffade andra jag kände , Kl 20 började discot men tyckte det var tråkigt så jag och A gick till Extrem Fly igen och åkte men fett lång köööööööö  sen stack vi tillbaka till discot och då var det lite roligare,  dans typ hela tiden med olika. Men nu ska vi inte gå in på detaljer. HAHAHA , hade iallfall jätte kul där. Sen när det var 10 min kvar av allt stack jag och F till skumm discot och hoppa in , det var så jäkla härligt att hoppa runt & rulla sig i skummet ;) Det kunde inte bli roligare, sen åkte våran buss.

Torsdag: Vaknade vi halv 12 av att F smsade mig & frågade om jag vela följa med på Fjärran  ofc ville jag det så fixade så hon stack till min mamma och hämtade mina badkläder. Vi träffades sen vid min pappa och drog till Fjärran där träffa vi massa folk & hade jätte kul. Bra dag där :)

Men nu har jag jätte ont i magen & har lust att sova men ska inte sova nu för det är ju f*n SOMMARLOOOOOOV! :)

hare bra alla så hörs vi kanske imorrn för imorrn blire fjärran igen fast med Maya :)

love u girl.


Kommentarer
Postat av: ; R e g i n a

hej allt bra? :)

2010-06-11 @ 15:53:26
URL: http://reginayouknow.blogg.se/
Postat av: ; R e g i n a

det är bara bra det:D<3

2010-06-12 @ 13:49:19
URL: http://reginayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0