Mr Bean På Semester!


Jag tror inte detta sommarlov kommer bli nå bra!

Fredag:
Mötte Maya vid fjärran & vi byte om o badade, träffa massa kompisar där så vi va med dom , hade jättekul förutom att jag blev lite sur men det gick över senare :) vet inte riktigt vad jag ska säga för jag gjorde inte så mkt den dagen igentligen :D

Lördag: Skulle först iväg & bada med en person men fick inte tag på den person så fick försöka med andra men typ ingen kunde så loggade in på msn och du började jag snacka med Lisa så jag fråga om hon villa följa med & dt vílle hon så morfar kom och hämta oss och sen bada vi där till 5 för sen stängde dom , vi kom hem jag badade sen kom hon och vi passa min syrra en stund när mami & dom hade kommit sen stack vi till ica och köpte lite goo saker sen stack vi till henne och kolla på Mr Bean På Semester. Den är sjuuuuukt jäkla bra & rolig , man slutar aldrig skratta åt den!
Gillar den verkligen , men nu ska jag hitta på något för mig själv .

hare bra alla!

Kommentarer
Postat av: ; R e g i n a

typ inget ;DD

självdå?:P<3

2010-06-13 @ 17:16:12
URL: http://reginayouknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! :) ;O hon e verkligen jätte sööt :)!

jupp dt var vi ;D

angelo elr hur haan stavas är oxå jätte sööt :D! (L)

2010-06-13 @ 19:09:43
URL: http://diinalskliingh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0