Mina underbara dagar med mina älsklingar :)


yes nu tänkte jag skriva lite kommer kanske bli lite mycket men det får ni leva med.
Just nu står det stilla i huvudet och jag kommer inte riktigt i håg vad jag har gjort men det var ju mer än en vecka jag skrev om var jag har gjort så. 


Fredag:
Maya sov hos mig, vi hade det bäääst :) 

Lördag: Jag sov hos Maya :)

Söndag: Jag, Maya & Amanda va på stan och shoppa som F*N! Jag shoppa : två par "linnen" , ett linne , ett till linne & shorts & en kofta. Maya & amanda typ lika :)

Måndag: jag & maya möttes och stack till fjärran där mötte vi Fanny vi hade inte så skoj. (HÄNDE EN MASSA SAKER SOM VI INTE SKA TA UPP.) Sen stack jag & maya hem jag till mig och hon till henne. Jag åt och sen mötte jag maya vi var ute en stund sen gick vi hem till mig och hämta lite pengar sen stack vi till donken utan smink (vi var inte finna ska jag säga)
maya : men emelie, jag tänker inte gå till donken! tänk om det kommer nån vi känner och vi ser ut såhära.
emelie: nejdå, vi kommer inte mötta någon. Klockan är ju mycket.

15 min senare.

FAAAAN! K är där...

Men vi går ändå in och hälsa på hnm  sen ställer vi oss i kön då är kille som jobbar där skiiiiiit rolig.

jag: vi vill ha glass.
han: vi har inge glass, det är slut men vi får hem mer imorrn.
jag: (gapar) - men vi vill ha glass.
han: men vi har milkshake om ni vill ha det istället.
jag: hur mycket kostar den då?
han: 16 för liten och 19 för mellan.
jag: men vi har inte så mycket pengar, vi vill ha TVÅ läskar ( och sträcker fram min hand & peckar fram två fingrar )
han: jasså , nu ville ni ha två!
jag: ja?
han: vill ni ha med eller utan is?
jag: ja.
han: vadå ja ?
jag: ja vi vill ha is.

HAHAAHHAHA. och sen stod han som en fjortis och prata som en.

SÅ SJUKT JÄVLA ROLIG.

sen gick jag & maya till bolongen och gick runt där och käppte kort och hade det skit ruligt.
sen sov maya hos mig.

Tisdag: papi väckte mig & maya vid halv 1. vi gick upp och åt frukost sen spela vi spel på playstation ( sagan om ringen )
Jag & maya är ju bäst på det också.
sen stack maya hem och jag stack till mami .

Och nu sitter jag här och är superduper glad för jag fått spotify, haahahahhaa..

imorrn kommer V hit också och det blir nice :)

Lovar att bilder också kommer på mig o maya senare.

kyssen(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0