Leksand 2010

 

  

 

                             

Bild1: Mitt & kimberlys lag som vi hejade på.
Bild2: Min farmor kastar hästsko.
Bild3: Alla är nu samlade för 5-kampen.
Bild4: En av hästarna som jag gillar så mkt.
Bild5: Kimberly när hon matar en häst.
Bild6: Jag & en häst. Igga mig!
Bild7: Så söta när som klia varandra.


Lördag: Papi & dom kom och hämta mig vid 11 & vi åkte till Leksand träffa typ hela släkten och vi började äta smörgåstårta + läsk , sen gick jag & Kimberly o plocka blommor till hon som fyllde år (mormor Amie som alla kallar henne) Sen hade vi nån tipspromenad så jag & kimberly gick den. Men det gick inte så bra för frågorna handlade typ bara om fåglar & golf så vi fatta inte så mycket men vi fick iallfall 6/13! HAHAHAHAHA ! :D Sen skulle vi äta tårta. Sen vare 5-kamp men jag & K ville inte vara med så vi kollade på, det laget som vi hejade på kom tvåa av tre lag. Dom hade kasta hästsko,spikgrej,sånahära brädor man går med & pil det var säker nå mer men kommer inte ihåg. Sen gick jag & K till bryggan och snacka lite saker saker som hänt. Sen skulle vi grilla och öppna presenter, sen gick vi till min farmors granne för han har hästar så vi stod där och gosa med dom ett bra tag sen var vi tvungna att gå hem till den vi skulle sova hos. Men vi gick ut en till stund senare så vi gick typ och la oss vid halv 2 :)

Söndag: Vi vaknade av solljuset vid typ halv 10 vi klädde på oss & gick ut till hästarna igen. Sen gick vi tillbaka hem och åt , sen stack vi till farmor sen åkte K och dom sen åkte vi! Älskar dig kimberly♥ Sen kom Maya till mig för hon skulle sova hos mig . Vi hade jätte kul & hon klädde ut mig till en rolig grej , älskar dig också!


Måndag: Vaknade upp brövid Maya & vad dödstrött men var tvungen att gå upp, vi gick upp klädde på oss och stack till ängen där väntade alla i klassen och vi började spela brännboll. Gick väll bra right? Sen skulle vi spela fotoll men jag vela inte vara med så jag följde med Veronica (läraren) till stora för att hämta våran mat vi skulle äta, det blev sallad med dressing. det var väll okej. Sen hämta mamma mig, maya & amanda och skjutsa oss till fjärran där badade vi till 2 med alla i klassen sen stack typ alla förutom jag,maya,amanda,fanny,charles & toni. sen stack alla hem. Skön & rolig dag:)

Tisdag: idag vet jag inte riktigt när jag gick upp men jag viste iallfall att vi började 09.15 TRODDE JAG! När jag kom till ängen va INGEN där så stack hem till Amanda en stund och sen kom maya, vi gick till ängen och vi började med första brännbollsgrejej då var det 7A-7B och då vann vi! Sen skulle 7B-7C spela och då vann vi också. Så vi va dom vinnande av 7 : orna. Men jag slog mig när jag skulle springa in i mål, det var så halt när jag sprang så landa på ryggen & rumpan och kunde nästan inte andas så kunde inte spela nå mer:/ Men dom klarade det utan mig, och alla tyckte så synd om mig och tog sedan hand om mig. Tack alla♥ Sen va dagen slut men det var fortfanade så att lärarna mot 9 : oran som skulle spela mot varandra men jag,maya,amanda,lina,jennie,charles,rand,samuel,filip & toni satt oss på gräset och hade jätte kul, pallar inte säga vad vi gjorde men ni kan bara gissa ;) Sen gick vi alla hem. Skööööööön daaaag :)

IMORGON ÄR DET SOMMARLOOOOOOOV! SÅ SKÖÖÖÖNT, SEN ÄR DET STOLT & NYCKTE!!!!

kyssen(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0