7B = BÄST!


Asså nu efter sommarlovet börjar jag 8:an och är redan orolig för att släppa klassen, kan ni fattar hur mycket jag kommer grina fast att vi har två år kvar! det känner som om jag vill grina nu -.-
men jag kommer alltid älska min klass :)
Kommer aldrig glömma när jag kom in i klassrummet och det blev aldeless tyst.
Tre dagar efter dagarna gått hade vi den första fotograferingen i skolan, kände inte så många förutom dom som jag gått med tidigare men just då fick jag stå brevid den underbaraste flickan på jorden Maya jag kände inte henne hade bara hört talas om henne nån gång innan jag började 6:an, men hon sa Hej till mig och jag sa hej tbx.
Sen fick inte hennes kompis som hon gått med i några år , inte äta för hon var typ "längre" för dom tog dom korta först , ni vet när man knäpper enskilt så jag frågade om hon ville äta med oss och det ville hon så den dagen var jag med hennes efter skolan och sen på helgen sov jag hos hennes för första gången & vi hade köpt chips, läst & marabou mint choklad. hahaha, vi hade det så himla roligt! Sen gick tiden och jag var med hennes every day och hennes kompis slutade i våran klass, så då vara bara HON OCH JAG och alla killar + några till. Sen kom vintern, jag, maya, charles, rand, zand & sertac skulle gå från stora till pingel och vi hade ett snöbollskrig, då när sertac skulle kasta en jätte stor snöboll på charles ramlar han för det var så halt. Han ligger då där och asgarvar charles lägger sig i snödrivan , zand går iväg och rand står och hoppar och jag o maya står där och asasgarvar! SÅ JÄKLA KUL! DET ÄR EN SAK MAN INTE GLÖMMER.
Sen började Fanny i våran klass och verkligen alla h*tade henne, vet inte varför.
Men sen började jag typ få kontakten med henne så jag började va med henne och tappade kontakten med maya, och den sommaren var inte den bästa.
Sen började Amanda i våran klass så Maya var med henne.
Sen eftersommarlovet började vi 7:an då trodde jag verkligen att det skulle vara det tråkigaste året i hela mitt liv. Men jag hade verkligen fel det var typ det roligaste förutom 6:an då.
Sen började vi alla umgås. Asså jag,maya,amanda & fanny. Vi hade det verkligen bra, på vinterna vare så att alla killar slängde oss i snöhögar och snö pulade oss eller bara mig,maya och fanny ibland för amanda vågade dom inte röra för hon kunde bli så arg :D
Så varje gång vi gick mella stora & pingel var vi alldeles blöta.
sen kom sommaren då vare inte snökrig utan vattenkrig var alldeles blöt igen då såklart jag mest för det var jag och fanny mot tre andra typ -.- men sen hjälpte maya och amanda mig när fanny inte va i skolan.
Så sjukt roligt vi har haft det tillsammans och nu har vi bara två år tsm sen splitras vi!
vi som har haft det så roligt på lektionerna och rasterna, glömmer även aldrig ritkriget och när typ alla blev utslängda från svenskalektionen!
Ritkriget var mellan jag & maya mot Dennis, Jonathan & Charles.
Fast dom ritade inte bara utan slogs också :D
Men älskar er alla sjukt mycket.
Det kommer inte bli kul att lämna er,
6B kommer alltid att vara den bästa klassen forever!
Vad som än händer så älskar jag er verkligen.
Förlåt men fick bara ett ryck att skriva om min underbara klass :)



Alla går inte i min klass eller det är två stycken sen går resten i min klass :)

Pease(L)


Kommentarer
Postat av: amandah

Vi är underbara :D

2010-06-24 @ 01:18:53
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0