^^


Hej alla ! Jag tycker att ni ska få ett inlägg innan jag drar till pappa, för det känns inte bra att inte skriva för jag tappar så mycket personer som besöker min blogg.

Fast jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag tycker min blogg är jätte ful & tråkig vill bara göra om ALLT -.-

men det får kanske bli när jag kommer hem, jag kommer ju hem på onsdag men det kommer nog bil ett inlägg kanske i kväll & imorrn innan jag drar till Sthlm till farfar sen är vi där till tisdag sen åker vi vidare till Norrköping för vi ska gå på kolmården :) och jag lovar att det kommer komma massa bilder på både kolmården & när vi va i stugan förra helgen men ska bara vänta tills jag får dom av Amanda :)

Hare så bra så kanske vi hörs ikväll eller imorrn.

kyssen (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0