Du gör mej förvirad;s

Hmmm..Vad ska jag säga? Kanske ska börja med ett förlåt.
Asså jag har haft mkt att göra och därför har jag inte bloggat,
och jag vet att jag inte har bloggat på en hel vecka.
F-Ö-R-L-Å-T

Ajja, imorgon är de iallfall skola..

upp tidigt på morgonen

gå till skolan fast att de är snö storm

gå i skolan i ungifär 7-8 timmar om dagen

hem plugga.

Vad är de för liv igentligen?

Jag lär mej lika mkt som hemma som i skolan typ.
Men de ska bli kul att träffa alla igen,

Men H-A-L-L-Å  jag vet inte vart vi ska vara!?
Lärarna sa ju typ att vi skulle till idrotten direkt.
men dom sa ju bara "kanske"...
Ajjja,what ever-
Vi får se vart jag hamnar i detta väder-.-

Herrååå

/Emelie


Kommentarer
Postat av: christel

skolan är så jävla tråkig att det inte är sant :o

Jag kommer imorgon till skolan iaf så ses vi!

2010-01-12 @ 13:54:29
URL: http://anuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0