"René jag är klar. Men torka dej då!"

hejhej, skrev inget inlägg igår kväll blev för sent och var jätte trött.
Idag var det första dagen i veckan på nästan en vecka för mej var ju inte i skolan på torsdag & fredag o igår var vi ju lediga :)
Denna vecka har vi ju "kärleksveckan" det är väll okej , börjar nio varje morgon iallfall men slutar tre varje dag utom fredan.
Idag i skolan skulle vi först titta på film (6 och 7) det blev Grease :)
Sen hade vi lunch vi åt o skit..
Sen skulle vi ha dikt lekton från 1 till 3 ? ;o
Men jag och fanny skrev en tsm , blev ganska så nöjd .
men det var så jävla kul för Rand satt framför oss & vi typ snacka med han eller vi tjafsa då sa han : René (varan lärare) jag är klar men då såklart säger fanny : men torka dej då !
fy fan vad jag garva !


Ny header kommer kanske senare,  ni har ju röstat vilken ni tycker jag skulle ha o det blev 5an .. Men jag gillar den inte , men jag frågade ju er så .. men den kommer senare, gillar inte så mkt att byta hela tider :D <3

/brunettkyysses.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0