mina kinder blir aldrig mer så blöta!

heeejheeej,nu är typ allt skit känns det som och ingen värkar inte änns bry sig nå mer.
Men jag förstår.
Idag i skolan blev jag,maya,fanny,amanda,denniz,rand&jonathan ut slängda från svenskan för att vi "skratta,grimaser&att vi förstörde för dom andra..
Men inte så konstigt när man sitter i en ring och ska läsa i en bok där man svär och säga lite "äkliga" ord;D
När jag kmr hem får jag reda på en sak som sedan inte var sann,mitt huve snurrar just nu & kan bara lita på en människa här i världen just nu.
Mitt huvud håller på att gå i tusen bitar eller rättare sakt mitt hjärta.
Om du nu läser detta tänk om detta var du!
Som ser ut som jag vet inte vad,har ........ som inte bryr sig men ändå så bryr dom sig så jävla mkt.
Min kropp orkar inte nå mer.
Jag vill varken vara hos mamma elle pappa just nu.
I min dröm önskar jag att jag var på en äng med den vakraste hästen i hela världen , död!
Jag vet att man inte ska skriva om sina "känslor" här. Men det kanske finns nån där ute som känner samma.
Det känns som om jag snart kmr lämna jorden,men jag vill verkligen inte "såra" alla.
Kanske ska sluta med bloggen ett tag,vi får se hur jag mår imorgon♥
Det finns en just nu som kan få mej på bättre humör men han/hon värkar inte vara vid min närhet eller inte äns snacka med mejh.
Dradradra vem du nu är..(jag vet vem det är men vill inte nämna namn)
Vad mer kan jag säga, det finns inte ord för detta nå mer.
Jag skulle kunna skriva ner hela mitt liv jag varit med om men det kmr ta år om inte, hela mitt liv:'(
Jag har slutat tro på mirakel,
det ända som kan få mej tillbaka mitt hopp är du.
Du är den ändå jag vill ha,
har alltid vilja säga du och jag,
men så kommer det aldrig att bli.
Jag har saknat,
jag har fält tårar,
jag har känt glädje,
jag har känt sorg.
Jag har gjort allt men inget med dej.
Varför kan inte allt vara som en film och du o jag var huvudrollerna i en kärleksfilm.
Kanske börjar det dåligt men man vet alltid att det slutar lyckligt.
När jag ser dej pumpar mitt hjärta snabbare,
när jag hör din röst sjunger mina öron,
när du rör mej fylls jag av glädje,
men när du går känner jag sorgen inom mig.
Jag är allt med dej,
om du inte fanns skulle jag inte ha något liv.
Tack vare dej kan jag känner mej full av kärlek,
men i slutändan har de gjort att jag inte kan släppa taget om dej.
Om jag skulle förklara min kärlek till dej skulle de ta veckor,
men istället har jag skrivit den hära texten.
En sång skulle jag vilja sjunga för dej och det skulle vara Hallelujah.
Den här texten är speciell till just dej.
Du har redan hittat en annan och jag står och väntar på att hon eller du ska göra slut.
Jag längtar till när du säger att du inte har några känslor kvar för henne.
Då kan jag äntligen "fråga" om vi blir ett.
Det är säkert lång tid kvar,
men jag tänker vänta...
Och när jag har väntat klart kommer jag aldrig att släppa taget om dej inte äns när döden skiljer oss åt.
Min stora men ändå lilla hjälte!
/brunettkyysses.blogg.se♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0