RUNAWAY!







Tog nyss två bilder från mamma som hon knäppt, det är wilma i pulkabacken och jag på julafton. Ja jag såg jätte glad ut
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogg om eftersom jag inte har nån insperation.
Dom senaste dagarna har bara runit iväg & jag har varit sjuk,
känns så roligt att vara sjuk på ett lov!

Tänkte ta dag nio & tio iallfall, så jag blir klar med dom snart.
Sen är det bara 20 till!

Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Inte för att jag har nån dålig vana men jag önskar att jag hade lite mer erfarenhet av att lära mig fort & att komma ihåg saker,
asså om nån säger nått till mig på t e x en lektion kommer jag ihåg det jätte bra på lektionen
men direkt när jag kommer ut från klasssrummet har jag glömt !
Det är nästan skrämmande, skulle behöva gå i skolan dyngnet runt

Dag 10 – Något/någon som får mig att gråta.

HHAHAHHA, jag gråter till nästan allt!
Det kan va om nån dött eller om det är något bra eller om jag bara saknar någon.
Men jag gråter oftast när jag hör en låt eller ser på en film.
Men detta kanske låter lite konstigt men jag är väldigt rädd om mina nära, som då familj,släkt & vänner.
Så då om jag bråkar eller tjafsar blir det lätt att man inte kan hålla in allt, men jag vet oxå att det är bra att gråta ut.
Även fast man inte är sådär jätte sugen på att göra det inför alla!
Men jag är ganska så van.
Sen kanjag oxå gråta om jag är i skolan & det är stressigt eller om det hänt nått.
Men det är bara så skönt att grina ut sig ibland

Detta är en låt som jag inte kan sluta gråta till!♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0