Life after you.

Tjaa , vet att det inte blev nått inlägg igår men jag var ute hela daen efter skolan med älskade Maya och Amanda!
Vi hade riktigt skoooooj!
Men pallar inte säga allt vi gjorde.
Idag vare skola igen då, inte så jätte kul gick hem efter näst sista lektionen för hade så jävla ont i foten (hälen) asså jag fick det helt plötsligt på matten och när jag ksulle sätta mej upp ramla jag bara ihop
Så älskade Maya och Amanda hjälpte mej hem eftersom jag inte kunde gååå.
Men jag hoppas verkligen att det går över tills i morgon och i helgen för annars kommer ja inte kunna göra nåntinh och inte kunna vara med alla älskade vänner.
Så ni får hålla tummarna atttdet går över.
Men nu ska jaggöra klart läxan och sen ska jag passa wilma.
Slänger in en låt som jag är beroende av nu för jag "kanske" är kääär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0