Jävla Bajslukt I Hela Skolan!

Tjaatjaa alla  . vet trög uppdatering på datorn men jag har iallfall bloggat!
Idag har det varit skola har inte varit är på fyra dagar nu.
OMG , vi hade varit på stora & skulle gå te pingel då när vi kommer dit ser vi fan att alla sitter ute och man ser hur fan alla kommer ut sprinade och fan alla håller på och spyr, då är det nå äklig jävla lukt som har spridit sig i hela koridorren. Fyfan de luktade allvarligs som hundbajs, asså jag hållde på att spy fan flera gånger så man kunde ju inte äta eller nånting 
så vi var ju tvungen att vara ute(tur bara att det var fint väder)
men nu ska jag ta och gå ska nog gå ut eller nå har bara städat min rum o skit .
Så nöjd med mej själv nu på sistånde..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0