i love yoooou booooy :)

Några blogginlägg om dagen? Jag vet inte varför men jag orkar helt plötsligt inte skriva lika mycket i bloggen som jag gjorde förut. Men jag har såna perioder. Ena veckan skriver jag hur mycket som helst andra veckan inte. Sen börjar jag skriva igen och sen slutar jag. Så håller det på sådär. Men jag försöker skriva minst ett inlägg om dagen när jag inte har sådan stor blogglust. Men det är helt okej. Det finns i alla fall en sak att läsa om dagen. Så att jag inte bombar sönder bloggen med ca. 20 inlägg per dag som Kissie och de gör.
Visst det kanske är trevligt att läsa men ibland blir det kanske för mkt. Men jag har inget imott mkt inlägg för jag själv kan lägga in många ibland.
Men det jag vill säga är att jag är bara så sjukt käääär♥ och jag vet inte hur jag ska klara mej utan dig, jag vill vara med dig varje dag hela mitt liv men så kmr det absolut inte att vara. Och jag vet inte hur jag ska säga att jag gillar dig heller för det skulle kännas helt fel och sen skulle du säkert tycka att jag var " töntig ". Någon som har det bästa tipset att säga det på? eller om jag överhuvutaget ska säga det för annars kanske det blir fel som jag sa tidigare. Jag tror nog inte att du läser detta nu. Men om någon vet så kommentera! Det skulle betyda mkt om hur jag ska göra :) för jag klarar mig inte utan dig men det värsta är att du inte bor där jag bor och jag vill inte vara taskig mot vissa av mina kompisar som känner denna underbara grabb som kanske är mitt livs största kärlek♥ visst han kanske tkr jag är världens mesigaste & kanske tråkigaste och om jag har otur till och med att jag är ful men då får jag ta den smällen men jag ska kämpa för mitt livs kanske största kärlek ever.
förlåt för långt inlägg men jag hoppas ni förstår mig och kommenterar.
men jag vet inte om det är så bra att säga det för att killar vill oftast ha dom tjejer man inte kan få. Om ni fattar?:p



Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du lite kärleksbekymmer gumman? :/

2010-04-11 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0