Fortsättning på en bra dag,

Hejhoppalla!
Idag/Igår hade jag verkligen roligt:)
Fast först var de skolan-.-
De gick väll bra,vi fick sluta tidigare för att vi hade ingen so:)
Men måste bara berätta lite om svenska/engelska:)
Först hade vi svenska och då skulle jag skriva klart våran "novel"(s) med Maya och Amanda..
Vi hade ju kommit en bit om en kille och skit,(den ska vara läskig) och sen satt vi där och viste inte vad vi skulle skriva,sen kom jag på värsta bra ide´n att dom dära tjejena de handlade om att dom skulle gå in i olika rum och få massa svåra uppdrag(fast läskiga) så detta kommer inte bli en novell,detta kommer fan bli en bok:'d
Aja,sen efter skolan stack jag,maya o amanda hem ti mej och hämta lite pengar för vi skulle köpa kebab,,hehe'.--
Och sen tog vi bussen ti amanda o maya.Dom hämta pengar och vi ringde o beställde,.
Sen gick vi o hämta MATEN:)
Alla vi var så jävla hungrig då.
Vi åt hemma hos amanda och sen hade jag och maya ett lite matkrig o amanda fick damp på oss då:D
Sen var jag tvungen att gå på wilmas lucia grejs på dagis,jag och maya gick från amanda o maya gick hem ti sej o jag fortsatte ti wilmas dagis.
(Frös som fan)
Såklart kom jah lite sent,men wilma blev jätte glad.Då blev jag också glad o fick nya krafter.
Sen sjusa Morfar hem mii tiii Maya,vi stack då ti Amanda.
Vi stack ti ica o vi köpte ..... kommer inte ihåg  vad de hete nu:D
Vi stack sen ti treffen,först satt vi bara där.Sen fråga dom om jag vella klättra så jag,maya o amanda klättra med sånt dära selle(s) de var väll kul men lite läskigt o jag fick asa ont i armarna o händerna:D
Och jag klara den svåraste de var härligt!
Sen skulle vi hem,maya o amanda gick åt ett annat håll,så jag gick med några andra gullungar hem.
Aja,sen när jag kom hem ropa mamma på mej att jag skulle komma.Och då var Moussa o Pabi på tv:D
Fett naajs:)
Moussa fick nå slags pris:)
Grattis ti dej!
Aja,nu ska jag fixa mej lite till sen drar jag ti skolan:)

Juste,de snööööaar!
Fan vad härligt,men de värsta!
MAN KOMMER ATT BLI SNÖPULLADE ELLER FÅ SNÖBOLLAR PÅ SEJ!;)

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0