4:december

Hejhej,nu är de helg:)
äntligen fast jag har ju haft helg hela veckan typ:D
Har ju varit sjuk,jag var hemma idag också.Satt mitt huve skulle bli bra.Och nu är de BRA!!
JIPPPIIII,de gjorde så jäkla ont:D
Och nu är de ju 4:december också,vi börjar närma oss "julafton".Snart ska jag sätta på mej ett par kläder och dra te skolan och hämta lite läx böker:D
Har missat så mkt.
Såklart matte:s
Sen ska jag mamma,wilma o jörgen baka lussebullar!
Gottgott kommer bilder senare.
Hare bra alla idag:)

/Emelie

P.S.jag bombar mej med ne-yo-mad just nu :)


Kommentarer
Postat av: En isprinsessa

Sv: Ja, åh roligt :)

2009-12-04 @ 17:57:45
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0