24;december!

Hejhej å godjul alla!
Idag har de varit en kort fast ganska lång tråkig dag på samma sätt:D
Har typ bara smsat me Maya!
Jag har nu fått ännu mer julklappar:)
Mamma,Jörgen o Wilma:
Tvål o sånt,
Min väska som jag velat ha länge,
Presentkort på dinsko (300kr)
En tavla,
Ett par tights
En tröja
En till tröja,
Smink
Godis
Mormor o Morfar:
1000kr
Strumpor,
linne,
bäddset.
Hanna o sofia:
En skriv bok,
godis
Daniella,Christian,Isabell,Angelo
150kr på JC

Sammanlagt är jag super nöjd på tanke på allt jag fick från pappas sida också:)
Tack alla!

Imorgon blir de först kl:17.30 bio med Maya på Avatar.
Sen ska hon sova hos mej,sen blire stan nästa dag:)
Då gäller de att komma först!
Ska fan köpa stan;<

/Emelie

Kommer bilder från min o mayas dag säker;)

Kommentarer
Postat av: ;Mayalundby

sv; haha omg va jag älskar den.

hihi va bra ;d

Älskar dig med<3

2009-12-27 @ 22:00:09
URL: http://mayalundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0