11 december!

Hejhej,detta inlägg kommer anting bli långt elle kort.Vi får se:)
Idag har jag bara varit i skolan o kollat på luciiiia grejs.
Jag o Maya skratta bara:'d
Vi har också spelat badminton på idrotten så nu måste jag fan ha brytit armen elle nå^^
Vi hade iallfall asroligt.Jag Maya,Amanda o Fanny!:)
Imorgon åker jag te falun o hälsar på några släcktingar och sen Leksand te Farmor:)
Jiiiippppiii!
Elle nooot.De ska bli kul att träffa släckten men inte att vara där!
De är så tråkigt där:D
Just nu sitter jag oh lyssnar på en ur gammal låt:D
Elle rättare sakt gammla sångare,elle hur man säger;)
Oh väntar på att Idol ska börjar!
Och om inte Eric vinner kan den som inte röstar på han döö!
Vela ju att Eric och Tove skulle vara i finalen men nej,de blev Eric och Calle!Ajjaaa..
Jag sitter iafall och lyssnar på Westlife o backstreet boys:D
Jag vet alla kan börja mobba mej nu,men vissa låtar är bra(y'
Vissa är sorliga fanxD

Hare bra så hörs vi kanske imorgon när jag kommer te Leksand elle innan vi åker:)

/Emelie

RÖSTA PÅ ERIC NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Dedu

Dom e bra westlife<33

2009-12-13 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0